söndag 4 mars 2012

Äntligen hemma.
Helt slut som artist om man ska säga så. Haft en full späckad dag ute på Vätö hos släkten. Firat farbror som fyllt år. Jätte trevligt. Bjöds på goda tårtor och bullar, blev även pizza till middag så känner mig som en köttbulle nu som skulle kunna rulla fram. Kunde dock klämmt i mig morötter och gurka + dip ikväll men det finns ju inte hemma.. snyft!
Efter firande när alla förutom mig och Mathias åkt hem begav vi oss ner till isen för att åka lite skridskor i solskenet. Dock höll jag mig till spark! Haha, så jävla cool jag är.
Men lite nojig för att isen ska gå sönder/spricka. Men det är nog bara för att jag redan gått igenom isen för några år sen, och det var ingen rolig historia direkt.
Men men, en trevlig söndag som sagt.
Nu är jag helt slut, väntar på att kontoret ska börja. I morgon blir det sovmorgon och sedan massa plugg och sen tvättstugan på eftermiddag, så fullspäckad dag i morgon med.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar