måndag 26 mars 2012

Vilken jävla helg alltså!
Lätt den roligaste på länge.

Fredag var det bio som sagt och såg Hunger Games, helt okej film men kanske inte den bästa.
Lördag däremot var det tvättdag hela dagen och min fina vän Ami kom på besök över dagen. Vi fikade och pratade som aldrig förr! Man måste ju passa på om man inte ses så ofta right? Bestämde i allafall att helgen nu som kommer att vi ska umgås! Ska ändå ut till Gottröra för att städa och röjja.
Men i allafall! Lördagskvällen var så grymt bra, vi började några tjejer hos oss att föra spela spel och bara ha allmänt kul. Drog sedan upp till moset vid tolv där det dock sög med att köa i 40 minuter, skämtar dem eller tänkte jag... Tydligen inte!
Kom in till slut i allafall, var hyffsat nykter drack två drinkar och en smirnoff mer behövdes inte för att ha så jävla kul med hockeylaget plus min fina vän Teresia. Gud så vi dansa, och guuuud så vi drev med packade fjortisar! Haha bästa på länge.
Träffade även min fina vän Emma, om hon kommer ihåg det är en bra fråga då hon var något så odrägligt full! ;)

Söndagen igår gick till av köp av ny tvättkorg (hur söt som helst) och sedan kalas ute på Vätö hos min kusin Iris. Eller ja, a la familia Lifvendahl. Haha!
Jätte trevligt.
Som sagt en trevlig, kanon helg med andra ord!
Kisses


BOOOOJAAAAH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar