fredag 9 mars 2012

Vilken kanon dag idag!
Tänk vad en som kan få en så himla glad, jo hästryggen!
Har varit i stallet hela dagen idag till 5 i eftermiddags. Så himla mysigt.
Vi tog en uteritt jag, Teresia och Tarja. Mycket trav och ingen galopp. För mycket is fortfarande. Men gud så man känner av att få sitta på hästryggen igen! Så himla underbart och skönt. Men ack vilken träningsvärk jag har i ljumskarna och i vaderna. Men jag välkomnar den med glädje, ja det gör jag!
Ska bli så himla skönt att börja rida igen. Och Market Lady är en kanon häst att börja rida på. Men mer om henne berättar jag om ett tag när vi lärt känna varandra lite mer och när jag vet mer om henne!

Ikväll har jag och hjärtat ätit middag. Blev en god kycklinggryta med ris och massa god sallad.
Tog sedan en promenad ner till Hemmakväll för att köpa lite onyttigt.
Och nu sitter vi här som två muppar och kollar på The Voice Svergie, händer inget roligare ikväll. Blir en lugn och tidig kväll skulle jag tro. Upp tidigt i morgon nämligen för att fara iväg till Gottröra för att träffa vännerna och tillbringa lördags kvällen där.
Ska bli så himla kul och träffa mina två bästa vänner som jag inte sett på evigheter känns det som. Mina fina vänner Sofie och Ami. All kärlek till dem!

Ha en fortsätt trevlig kväll alla.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar