torsdag 29 mars 2012

Jätte kul att träffa Mia idag. Vi pratade verkligen om allt, och det blir ju lätt så när man inte setts på ett tag. Efter jag sagt hejdå till henne tog jag mig en sväng på stan och tittade lite i affärer, slutade med att jag köpte mig tre par solglasögon så nu har jag "glasses" för hela säsongen ut! Jag är ju sämst med solglasögon annars så kände att det var dags att köpa ett par.
Mathias mötte upp mig på stan efter jobbet och vi åkte till Jysk där vi köpte gardiner, lampor och stänger man hänger panelgardiner på. Allt till sovrummet.

Kom hem gjorde i ordning allt, och sen lagade jag mat. Köttfärssås och spagetti a lá jessica! Den är så god och speciell så jag dööööööör!
Tog efter maten en promenad ner till hemma kväll med Mathias för att köpa varsin läsk till filmen ikväll. Där träffade vi även Vican och Robban som man inte sett på ett tag. Och grattis igen Robban på din dag!

Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och allmänt fräsch så att säga.
Väntar bara på att klockan ska slå 9 så filmen kan börja.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar