måndag 26 mars 2012

Och en heldag har redan gått.
Emma kom förbi på lite snack och fika. Mathias kom hem vid 4 så då drog vi ner på stan beställde mattan vi ska ha i hallen (den kommer till påsk), hittade även mina ljusstakar jag ska köpa. Ett tripp trapp trull sett som är i glas som ska stå på tv bänken. Super fint kommer det bli med stenar i! Får även mattan som ska vara i vardagsrummet vid påsk av mamma och Örjan så det känns skönt också. Efter vi varit på matt/lamp affären drog vi vidare till Rusta där det köptes färg och roller tills i morgon.
För vet ni vad?! I morgon börjar jag måla om sovrummet och på onsdag blir det hallen. Kommer bli så himmla fint. Ska ta för och efter bild tänkte jag så får ni se sen hur det blev :)

Teresia kommer förbi på fika strax så då blir det nog massa snackis om helgen som var och hur det var på hennes första jobbdag som var idag! Och ikväll blir det karatefylla :)
Kisses



Teresia och jag i lördags haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar