söndag 4 mars 2012

Haft en kanon helg.
I fredags var det hockeyfest hemma hos oss, en bra fest med andra ord. Blev lite kaos till och från men gick fortfarande att ordna upp. Jag drog även ut vid midnatt, varför? Det vet jag inte. Tog dock bara en öl ute sen gick jag till "nisses" och köpte mig en kebabtallrik och gick hem.
Igår (lördag) tog vi en lång sovmorgon och sedan iväg för att kasta sopor. Även en tur ut mot Kapellskär för att kolla sommarstugor och även ett jobb som Mathias hade gjort. Så en mysig eftermiddag med andra ord. Melodifestivalen på kvällen igår och sedan halva Rosa pantern filmen, sen orkade vi inte mer.
Nu sitter jag här, pigg som en jag vet inte vad. Vaknade kvart i åtta och har sedan dess varit vaken, Mathias där emot han sover fortfarande... Han kommer vara så övertrött och seg sen!

Ska iväg på kalas vid ett tiden ute på Vätön hos farbror. Han fyller år.
Ska eventuellt ner på isen sen också. Så riktiga kängor ska tas med!
Nu ska jag dricka lite kaffe.
Kisses



Jag och Mia i fredags. Vilka snyggingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar