fredag 2 mars 2012

Hemskt mycket förlåt för lite uppdatering igår!

Men jobbade till halv två. Kom hem sprang ner mot stationen för att köpa två gardiner jag hade bokat av henne. Hem igen, vila på soffan även plugga. Iväg vid 4 igen med Mathias till Ö&B och sedan även Rusta. Hem igen, börja slå ihop sängbord och fotölj. Även stryka gardiner och sätta upp nya. Vid halv 7 åker Mathias iväg på träning och jag börjar med maten och sedan äter den. Efter det gör jag ett jävla ryck och stryker en massa med skjortor. EFTER det, haha så börjar jag damsuga och därefter skura inför kvällens bravader... Ja, så hela min dag igår gick åt till det och jag var klar runt halv 9. Alldeles lagom till filmen som gick på 6an. Kaos i paradiset. Så himla rolig film, skratta tusen tals gånger.
Dock kunde jag inte hålla ögonen öppna längre än till 11 så gick och la mig.
Och nu sitter jag här, lagom pigg och lagom glad.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar