fredag 30 mars 2012

Nu är jag hemma igen.
Hjälpte även min kära faster med sin nya iphone 4s innan jag åkte hem, så nu kan hon använda den.
Kom hem och då direkt kom Victoria hit. Hjälpte henne med hennes hår innan kvällens bravader som hon ska ut på. Själv ska jag ta det lugnt, eller ja. Jag ska till Mia lite senare så ska be Mathias köra dit mig sen så kan jag gå hem senare.
Så ser min kväll ut. Inget speciellt direkt då jag ska upp tidigt i morgon som sagt för att åka till skogen och umgås med mina underbara vänner! Love you!

Skulle ha städat också när jag kom hem, men det har jag inte direkt någon ork till efter jag städat hela dagen. Så det får Mathias göra i morgon när han är själv hemma :) snäll jag är!
Nu ska jag bara vänta på att han kommer hem, så ska jag dra med honom på en promenad och hämta ut paket :)
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar