tisdag 20 mars 2012


Var i Uppsala igår med min följeslagare Teresia.
Vi shoppade en wlak in closet på Ikea till hennes hem. Herregud, tjejer säger jag bara!
Påvägen hem då igår så åkte vi förbi en snabbis på landet för att hämta lite ridsaker, som ridbyxor jackor och sånt där.
Då fick jag ju även träffa världens gladaste katt som kom skrikandes!
Som jag saknat min tiger.

Åkte sedan hem till Norrtälje igen för att börja dra upp alla jävla saker vi hade köpt. Hat till Ikea säger jag bara. Haha, enkelt ska det ju bara men helvete heller. Budget saker som går sönder som skruvar hit och dit. Var hemma vid halv 10 därav då jag började känna mig sjuk, frös och nös ikapp i en halvtimme. Såg karatefylla sen gick jag och la mig. Idag har jag handlat med Teresia och bara varit hemma. Ikväll ska vi se på Kenny Starfighter. Det är kärlek när man är sjuk! Nu ska jag ta mig ut och börja med maten tänkte jag. Blir svampsoppa ikväll. Mums.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar