tisdag 10 april 2012

Ibland kan jag känna att jag saknar mina gamla vänner i Märsta.
Även fast det är nära, endast 40 minuters väg åkande så känns det så himla långt.
Inte många som orkar åka hit och hälsa på för dem har deras liv där, lika så jag här. Här i Norrtälje har jag mitt nya liv, ett bra liv och ett bättre liv. Men bara för det kommer jag aldrig glömma minnerna från lilla Märsta. Inte heller mina närmaste och gamla vänner där heller!
Varför blir det så? Att det går så lång tid tills man ses även fast man säger var och varanan dag "ja, men vi ses snart då!" men så blir det inget av det.
Kanske är dags att ta tag i det, det gäller väl inte bara mig utan mina oldies också!
Men någon måste bita i äpplet först
.

Men jag saknar er. Det gör jag. Verkligen!

Gamla bilder säger mer än tusen ord.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar