onsdag 11 april 2012

Kan ju bara säga aina la hora!
Poliser alltså. Undrar om dem kan bestämma sig någon gång eller om dem ger alla dublla budskap!
Ska gå med mamma till polisen på lördag i allafall i sollentuna. Då får det fan gå annars blir jag galen..
Efter polisen gick jag hem och har varit hemma sen dess, pratat lite med min bästa vän Ami i telefon. Sen vilat lite på soffan men nu är jag pigg igen efter tre koppar kaffe. Mathias slutar om tio minuter också, när han kommer hem blir det väl att umgås lite sen börja med maten vid 5. Ska se om han kanske vill ta en promenad med mig efter middagen! Tänkte gå runt piren, så himla mysigt där. Men undrar dock om det blåser där? Tror så och då är det inte speciellt mysigt. Får se vad han säger!
Dags att börja röra på fettet nu, visst har gått ner några kilon men fler kan det bli och fler SKA det bli. Vem vill se ut som en flodhäst i sommar med alla dem upptåg jag ska på? Nej tack.
Så nu är det dags, måste bara hitta ett par sköna gå skor.. Mamma kan vi köpa??? Hahaha.
Nej, nu ska jag titta vidare på gamla avsnitt av OC.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar