fredag 13 april 2012

Sorry för dålig update!
Men hade fullt upp hela dagen igår på shopen och jobbade full dag. Kom hem vid 7, åt mat. Dog av matkoma i soffan men icke sa nicke, upp igen då det kom en kund som skulle köpa det gamla hallbordet. Efter det var gjort var jag redo för att glida ner i soffan igen.. Men ICKE! Då ringer min älskade Terror och säger att vi ska åka och städa ut röda faran. Så det bar iväg till preem, städade både ut och invändigt. Vilka jävla brudar alltså! Blev en sväng om på stan efter sen hem till mig.
Där väl bestämde jag mig för att glida ner i soffan, Terror var kvar en stund men begav sig sen hemmåt.
Jag gick och la mig på stört. Helt slut!
Iallafall.. Idag eller ja om en liten stund ska jag ta bussen ut mot Vätö för lite jobb. Ingen lust för fem öre, men money behövs alltid! Blir kvar till 1, sen ska jag hem hoppas på att Ami bästis kommer på besök sen ska jag duscha och packa lite lätt.
Sen åker jag mot mamma!

Juste MAMMA! Teresia ville skjutsa mig till Märsta och träffa dig och äta middag?
Det är okej eller? Love you.

Kisses




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar