tisdag 17 april 2012

Seg dag idag! Började med att jag åkte till Rimbo för lite jobb (trodde jag!) när jag väl kom dit var det bara och vända. Hade tagit fel på dag, haha.
Så i morgon blir det jobb med min älskade lilla Mario!

Resten av dagen har jag bara legat, varit jag. Sökt jobb, haft en arbetsinterjuv på telefon osv.
Lagat mat och total städat hela lägenheten i alla vrår.
Nu sitter jag och kollar Big Brother live och har precis lagt på luren med min fina vän Ami.
Planerat helgen lite, men fortfarande oklart. Får bestämma lite mer i morgon eller på torsdag.
Nästa helg är det valborg. Vad gör vi då må tro?
Uppsala, Norrtälje eller Gottröra? Hmm... Ja vi får se!
Kisses



Vill gå kläd såhär nu ju... Men det bara regnar!
Tänk att det här var runt slutet av april förra året... Sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar