onsdag 4 april 2012

Idag har det varit en toppen dag! Vi åkte ut till stallet som sagt och fika hur mysigt som helst. Begav oss hemåt vid 3 och satt och snacka om en massa jag och min fina vän Teresia! Vid halv 5 kom Mathias hem och hade även med sig Carolina (oplanerat ja tack) så det blev att dra en snabb städning då hela packet skulle komma en halv timme senare. Jag och feta släkten åt en god kycklingsallad med bröd och god ost till. Efter det blev det fika och present öppning för Mathias som det varit hans dag idag! Och vet ni vad, det roligaste med allt är att han kallar MIG ett litet barn när jag öppnar presenter , vad är han då själv?!? Han slet upp alla paket hahhaha så jag fick mig ett gott skratt och mobbade han för det där efter. Nu ligger vi här i sängen och ska sova. Häst luktar det i hela lägenheten med som Teresia kom förbi på en godnatt cigg med Zäta och dem hade varit i stallet ett antal timmar så inte så konstigt! Men jag älskar Zäta i allafall även fast han luktar häst eller bajs :)

Hahha! Roligt inlägg med lite update i allafall :)
I morgon tar jag helg med och då far vi på mini semester! Men först blir det ett stopp i rimbo för ett efterlängtat besök hos min fina ängel Mario och hans vänner valparna :)!
Godnatt! Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar