torsdag 5 april 2012

Nu har jag packat klart, duschat och gjort mig i ordning för våran lilla minisemester ute på landet.
Ska bli så skönt att komma ut på landet slappna av och andas riktig luft.
Mathias är hemma närsom och då ska han duscha och äta lunch sen så åker vi. Så nu hinner jag i allafall se ett avsnitt av hem till gården. Haha vilken torsk jag är alltså!
Ska se med karln också om vi ska ner på stan och köpa hans andra present också. Vi får se vad han säger. Sen så åker vi i allafall. Räknar med att komma iväg senast 1 i allafall.
Så tar bloggpaus från och med idag tills på söndag. Då kommer jag köra bildbomb från denna påskhelg! Får se om jag kanske kastar in ett blogg inlägg om jag har tid. Är ju som sagt semester dags nu!
Kisses
Såhär ser jag ut idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar