måndag 16 april 2012

Ja ni.. Min helg alltså! Haha.

Nej men i fredags åkte jag till mamma i Märsta och sov över. Teresia följde även med mig dit på middag hos mamma. Sen kom även Malle förbi, allt kul att träffa ett kärt ansikte! Vi drog ner till Corner där vi bara tänkte vara en snabbis.. Men självklart slutade det med att jag kom hem kvart i 3 från Kungcarl. Haha att jag aldrig lär mig! Vaknade lagom bakis och åkte iväg till polisen i Sollentuna med mamma. Inge vidare farligt, gjorde bara ett fruktansvärt fult pass! Ni ska få se sen när jag hämtat ut det.

I lördags körde jag tjejkväll här hemma som jag egentligen inte var ett dugg taggad på som jag var sliten sen fredagen. Men man får ju inte ge sig, så efter en öl eller två så var jag igång igen.
Men vi skulle ju dra ut också.. Men där körde det fast, slutade med att jag och Ami blev kvar hemma hos mig medans dem andra tjejerna drog ut. Ville inte ut av olika orsaker som man kan säga förstörde min kväll.

Och igår (söndag) var det bara en allmän mysig dag där jag tog hand om mig själv och gav mig ut och handla en massa mat och annat snart. Så nu står det BIG MINUS på kontot... Snyft :(

Ja det var denna helg.. Undra va som händer denna.. Haha!
Kisses

1 kommentar:

  1. Var kul att se dig med gumman får ta och komma över till dig en helg igen <3 / Barbiie

    SvaraRadera