onsdag 18 april 2012

Sitter på shopen och jobbar lite, kör lite bokföring osv.
Kom försent i morse också men det var inte mitt fel utan bussens fel.
Började med att det var fel på bussen så vi fick vänta en kvart på att nästa kom och där efter när jag ska hoppa av i Rimbo så stannar den inte ens på rätt hållplats utan mitt utanför macken och stoppar upp all trafik. Haha.
Är här i allafall nu så det är skönt.
Man märker idag att det är vår och det känns hur skönt som helst, alla är typ ute och luftar sina sommar bilar. Åkte förbi en raggar bil nyss med V8 motor och det går man ju igång lite på!

Ulle ska hämta mig efter jobbet (hoppas jag på) sen ska vi hem till oss där han ska sätta igång och måla våra lister direkt och jag ska börja med maten. Sen ska jag klippa karln också! Hur ska allt hinnas med?! Herregud.
Nej nu ska jag mysa lite med min stjärna Mario medans jag kan i denna paus!
Kisses


Mina två favoriter! Mumrik och Mario :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar