onsdag 25 april 2012



Titta så fint det blev på balkongen nu!
Är super nöjd med utemöblerna och framför allt med kuddarna och dynorna till. Ser så himla mysigt ut nu! Köpte även två plädar i samma mönster, men känns ovärt att ta ut dem nu när man ändå inte kan sitta ute på kvällarna än.
Så nu är det bara mina två höga blomkrukor i svart som fattas samt en snygg ljuslyckta rätt hög (det vill jag ha mamma) och sen ska väg köpa ett balkong parasoll eller hur det stavas och sedan en hänghållare som man kan plantera blommor i. Men det blir nog nästa vecka eller nästa helg! Känns som detta börjar bli ett hem nu. Och balkongen är ju ett måste nu till sommarn när man vill sitta ute innan man går ut på krogen eller bara ha en mysig vin kväll på balkongen.
Så vet ni vad?
Nu ska jag ta mig ett glas vin och sätta mig på balkongen och inviga dem nya möblerna :)
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar