torsdag 26 januari 2012

Är alldeles strax färdig här ute på Vätö och det är en timme kvar tills bussen går.. Hmm..
Jaja, får väl underhålla mig med katterna som tar varje steg jag tar. Lite svårt att skura när den ena ska sitta på axeln och den andra vara runt fötterna. Haha, gulligt.

Ska ta halv 4 bussen fr¨ån Norrtälje mot Märsta. Helt sjukt att jag inte är framme förns vid 10 över 5 ... Jaja, jag byter ju buss 3 gånger så är det väl. Men måste lära mig bussen mot Stockholm nu också. Haha Carolina får väl lära mig eller Ami!
Ska med mamma till Apoteket direkt när jag kommer till Märsta för och köpa den underbara "saften" som jag börjar dricka på söndag. Fyfan, usch säger jag bara. Längtar inte!
Efter det blir det middag och sen ännu mera plugg och mys med familjen.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar