torsdag 19 januari 2012

Har som sagt pluggat i snart två timmar (tror jag!) , första provet fick jag 47 helt okej enligt mig men ändå inte. Gjorde yttligare ett och fick 54!!! Det räcker helt klart för mig som 52 är godkänd.
Egentligen tycker jag att teorin är helt onödig, visst vissa frågor är skit bra att veta men vissa alltså.. come on!!! Så himla värdelösa. Personligen tycker jag det borde räcka med att man kan köra bil. Helt ärligt alltså.
Men som sagt 7 dagar kvar... Det är bara att plugga på nu!
Det är som sagt sista momentet och klarar jag det denna gång så skulle det vara min födelsedagspresent till mig själv! Fucking great det skulle vara alltså.
Så håll tummarna för mig, för jag ska fan hålla alla fingrar och tår för mig själv den 27e. Då smäller det!

Nu blir det lite torsdagsfilm för att koppla av sista timmen innan det blir sängdags.
Imorgon blir det upp tidigt som jag har förmiddagspasset på shopen även lite in på eftermiddagen men går nog tidigare om jag får för "the boss"! Men det får jag nog.
Toppen fredag i morgon. Helt enkelt en toppen helg :)
Kisses



Bild från min 18årsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar