torsdag 26 januari 2012

God morgon god morgon!
Helt död om jag får säga det själv, ingen bra sömn inatt.. Är väl för man är nervös jag vet inte.
Har precis ätit en god frukost enligt LCHF. Det går bra nu. Borta på Vätö blir det nog ingen lunch som jag jobbar fram till 1. Blir nog att laga lunch här hemma sen innan jag sticker till Märsta.
Eller ja får klartecken av mor min när jag kan åka, vet ju inte var den gamla hemmanykeln är... Hmm, antingen har dem kommit bort i flytten eller så är den kvar på landet.. Ja vi får väl hoppas att den är kvar på landet :)

Efter provet i morgon blir det nog en dejt med Ami och Carolina innan jag lämnar Stockholm city.
Måste dock vara hemma till 4 då jag och Mathias ska till Uppsala direkt efter han slutat jobba för att köpa hemma bio system och gå på Ikea :) Wooooho.
Nä nu måste jag fixa det sista innan jag ska gå ner till bussen och fara mot Vätö.
Kisses


Bubbel vatten är riktig kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar