torsdag 5 januari 2012

Mobil inlägg.

Har hållet på hela dagen och packat är helt slut och är inte ens klar en?! Vad händer liksom.. Ska börja med maten om en halvtimme ungefär blir något lätt till mig och Örjan. Ska hämta Ami sen också, hon ska hjälpa mig med det sista ikväll och sen bara umgås . Mathias har ju match så han är ju inte hemma förns vid 10 tiden.. Drygt men jag kan ju inte hindra han från match direkt! Upp tidigt i morgon då flytten börjar vid 10 så ikväll blir det inte så lång varit... Gillar dock att Nicke ville att vi skulle kröka, haha för mig räcker det med ett glas vin eller två .. Man vill ju inte vara bakis när man flyttar right ?

Som denna helg går åt till att flytta så bloggar jag igen när jag kan. Puss på er så länge ! Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar