tisdag 17 januari 2012

Här har jag suttit och läst hela eftermiddagen i trafikboken och även övat lite på skyltar...
Och sen när jag ska sätta mig nu för att plugga via datan... Då funkar inte min kod?! Say what??? Jag har ju köpt betalat allt liksom.. Jävla skit, så måste förbi trafikskolan i morgon innan work at the shop. Åhh.. Så himla irriterande när dem sa att det skulle funka direkt liksom. Har ju bara 10 dagar på mig liksom? Hinner gör jag väl, men vill ju försöka plugga så himla mycket så jag slipper kugga...
Äsch får lösa det där i morgon!

Sitter och kollar på family guy för tillfället och väntar på att Mathias ska ringa så jag kan springa ner så ska vi åka och kasta skräp sen också. Funderar på att ta en sväng på Willys också och köpa lite mer ljus. Shit vilken ljus nörd jag har blivit alltså. Haha, älskar verkligen ljus!
Nej, nu blir det family guy!
Kisses



Jag älskar dig, mest på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar