tisdag 24 januari 2012

Efter en vilo paus på 20 minuter tog jag mig upp igen och började göra i ordning vitrinskpået. Så nu ser det ju okej ut, lite champange glas och två andra glas av lasse åberg eller vad fan han nu heter haha. Mathias samlar på dem, just nu är det som sagt bara två men det kommer fler om några veckor då hans mor och far kommer upp. Ska hämta upp sista tvätten som hänger på tork vid 7 ungefär. Skiter i om den andra människan som ville typ sno min tid att hennes kläder inte blir torra, det är ju trots allt min tvättdag right!?
Tänkte att jag skulle laga mat, men jag åt ju så sen lunch. Så tar nog och börjar med maten kring kvart i 8 då Mathias är hemma vid 8 så vi kan äta tillsammans. Blir en sen middag men värt det, äter ju tillsammans då och det uppskattas alltid!
Ska kolla klart på matmissbrukarna nu och sedan försöka få tag i Ami. Måste planera lite helg.
Jag vet att jag har tjatat om fredag då det är prov. Men längtar inte till Måndag heller då min undersökning är.... Jag gråter typ i sömnen!
Nej, nu ska jag kolla vidare på matmissbrukarna.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar