söndag 8 januari 2012

Hej hopp!
Igår kväll tog vi det lugnt som sagt igen, då mathias föräldrar hade varit här hela efter middagen och bjudit på middag och bara haft det allmänt mysigt. Kvällen till godo behöll vi för oss själva, så för att skylla mig själv som behöver sena kvä,llar för att sova ut... somnade 10 och vakna.... halv 9 i morse! Lagom kul, så jag gick upp åt frukost duscha gjorde mig i ordning lät mathias sova och väckte han när jag var klar. ibland är jag sååååå himla snäll! Sen blev det ut och handla lite, blev ö&b rusta och jysk. Så nu börjar vi äntligen få det lite mysigt här hemma. Men vi tar lite mer när löningen kommer.

Nu ska vi äta pannkakor till lunch innan mathias åker iväg på match sen kommer nog faster med alla små kusinerna på fika! Härliga söndag.
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar