måndag 30 januari 2012

Sorry för dålig uppdatering. Men hade världens bästa lördags kväll med mina fina vänner i Rimbo. Ja på krogen, sen blev det även lite utgång i Norrtälje. Och det kändes ju igår, kanske inte skulle tagit den sista drinken... Men men.
Igår åkte jag som sagt till Märsta för att påbörja att dricka Laxabon... Kan ju säga att jag drack nog bara 3-4 glas igår... fast jag skulle druckit 2 liter.. Men ärligt! Man spyr alltså. Kvälvningar efter varandra... Blää!
Så drack två till glas idag, sen gav jag upp. Men det gick bra på undersökningen i allafall, dem kunde se hur min tuntarm såg ut och den fick mer än godkänt. Skönt det, så nu behövs det ingen ny undersökning på några år och det underlättar ju!
Kom hem för en timme sen, och då stod min händiga man *haha* i vardagsrummet och satte upp takkronan ordenligt och även våran stora tavla på två meter. Hej och hå vad stor den är! Men passar helt klart in, nu vill jag bara ha tavlan som mamma visa mig i torsdag på en mops med olika färger till sovrummet... Woooho! Den önskas i födelsedagspresent :)

Nu ska Mathias ta en snabb dusch och sen ska vi iväg till Willys och storhandla lite. Det behövs, det ser så tomt ut i kylskåpet.... Usch! Så nu ska det handlas :)
Kisses


Så här brun vill man ju gärna vara igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar