onsdag 25 januari 2012

Helt slut... Känns som om jag pluggar för mycket så kommer allt försvinna och jag kommer kugga, och ändå samtidigt känns det som om jag pluggar för lite så kommer jag också kugga... åh, hur ska det här gå! Men ja, det är väl att hoppas på det bästa. Annars bara på det igen!

Ami var här till 4, min fina underbara bästa vän.
Även Cajsa kom förbi en snabbis som sagt för att hämta lite saker, men hon var typ bara här och vände. Lilla knäppis.
Mathias var hemma runt 4 och då körde vi ner Ami till bussen och sen åkte vi till Rusta och köpte ett litet borde som vi tittat på till hallen, och dra på trissor! När vi tittade på bordet förra veckan så kostade det 300:- .. Och nu idag bara 150:-! Snacka om att det var smart att vänta annars hade man ju blivit riktigt sur.. Eller i allafall jag som jag är en riktigt Rusta nörd... Haha älskar Rusta!
Efter det gjorde jag en LCHF middag som blev super god, tre små pannbiffar och gurka och tomat. Mums så gott! Nu ska jag gå all in på det här. Verkligen!
Nej nu blir det lite tv tittande innan jag börjar plugga igen.... suck!
Kisses



Bjöd även Ami på en saftig semla... Mums!

1 kommentar:

  1. Lycka till babe vi kan peppa varandra :D:D
    http://www.kostdoktorn.se/lchf/
    super bra länk :D KYSS

    SvaraRadera