söndag 8 januari 2012

Haft en super trevlig söndags eftermiddag/kväll med min kära vän Tove. Åt god middag tillsammans och mös i varandras sällskap. Mycket tjej snack på så lite timmar, men det blir ju så när man inte setts på länge. Hon är så go min Tove :)
Hon gick för ett litet tag sen, så nu sitter jag själv här i lägenheten framför tvn med någon film på 4an. Har precis skickat iväg ett mail till min handläggare också om jobbsök, så hoppas på inga sura miner nu bara för jag är en dag sen. Skrev att vi flyttat och så, så hoppas dem/hon har överseende med det.

Snart kommer även Mathias hem och då blir det lite mys innan sovdags. I morgon är det körlektion och sedan en tur på stan för att hitta en förbannad askkopp. Finns ju inte någonstans blir ju galen!
Puss och godnatt från mig :)


Tove och jag på kursen för ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar