onsdag 7 september 2011

7 sep

Hej bloggen!
Idag gick jag upp fruktansvärt tidigt, nej det gjorde jag inte. Tio i åtta gick jag upp klädde på mig kastade på mig en hyffsad outfit och gick ner till bussen. Kom in till Norrtälje runt kvart i tio tiden (bussen tar ju drygt en timme in) och gick ner till "torget" där jag mötte upp en väldigt trevlig man. Vi begav oss iväg till ett litet sött fika i Norrtälje där jag fick träffa hans fru och dotter. Ja jag var på arbetsintervju :)
Börjar eventuellt då på måndag att jobba som assistent till och från till en tioårig flicka med ADHD, hur gullig som helst är hon btw. Tog bussen direkt efter hem, och när jag väl kom hem blev det en varm dusch i ungefär en timme (?!). Som sagt inte så kul att gå en mil på ett ungefär i en massa regn, man blir rätt kall och om inte blöt till slut. Sen har jag bara degat resten utav dagen, eller ja. Madde skulle ha kommit hit och lämnat Mary (hennes hund) för jag skulle varit hundvakt ons-fre. Och nu när jag väl kunde som jag inte ska jobba i morgon, känns surt men vad ska man göra... Dem som bestämmer! Så då skulle Maddes pappa ta Mary istället. Men men, kommer flera tåg :)
Skulle då ha tagit en ridtur med Bettan, men vi kom överens att ta det i morgon förmiddag istället. Då ingen av oss ville missa bonde söker fru ikväll. Visst det börjar klockan åtta, men vi vet ju aldrig hur lång tid det tar att få in hästarna heller.

JUSTE! Ni ska få lite bilder om en stund på dem nya inköpen jag gjort också.
Puss


Och såhär söt och glad känner jag mig precis just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar