onsdag 21 september 2011

Då var det slut hängt i Märsta för denna vecka då. Nej men måste ju hemmåt idag som det står jobb i Norrtälje på schemat i morgon. Så blir där hela dagen! Vill dock att mamma ska hinna hem nu från bromma flygplats innan jag åker, vill liksom se om hon vill bjuda på lunch på fredag plus så jag kan övningsköra in till Norrtälje. Det är ju snart dags liksom :) :) :) !

Åker med bussen vid sju från märsta och är framme vid åtta. Helt okej ändå tycker jag, ska ändå uträtta lite telefonsamtal så det lär ju gå fort. Mathias (mitt fina hjärta!) hämtar mig nere vid bussen, kommer precis samtidigt som han kommer från sin träning helt perfekt. Då blir det att ta med cykeln hemmåt för lite pumpning som jag ska använda den i morgon :) älskar att cykla! Så himla bra träning för både ben och rumpa!
Nej, nu ska jag kolla lite tv och hoppas på att mamma kommer snart.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar