fredag 9 september 2011

Haft en jätte trevlig dag i Norrtälje med Emma. Hann med allt jag skulle göra, och det blev även lite shopping (ja jag borde ju inte, sparar ju till en sak nu som jag ska köpa i slutet av månaden) men kom billigt undan så det var ju tur. Var inne på att köpa en liten sak till mamma men visste innerst inne att hon skulle klaga för hon vill att jag ska spara alla mina pengar men vet att hon ändå skulle bli glad. Men jag köpte det aldrig i allafall. Kom annat ivägen :)
Jag och Emma fikade och hann till och med äta middag nere vid hamnen så himla mysigt. Vi pratade om så himla mycket idag så hela mitt huvud är full med goda hemlisar samtidigt rensat av saker jag velat haft ur mig. Tack för att du finns söta du!
Mathias hämta mig efter jobbet och vi begav oss hemmåt. Men det blev ett stoppa utanför Rimbo, hos min kära vän Emil. Åh han är så go den där Emil.. Han bor ensam (tjejer ta chansen!) men är så gullig ändå, tre katter har han nu. Hans största katt Pilsner och sen nu skaffat sig två kattungar som förmodligen ska heta Pripps och Falcon hahah jag dör alltså. Så himla go. Fiskar har han med. Söta Emil.
Kom hem för några timmar sen och sen dess har jag och hjärtat jobbat, jag med trädgården och han med plåttaket. Duktiga vi. Inte riktigt klara än som mörkret lade sig nu men men.
Dags för en snabb dusch sen kommer nog Martin och några till förbi :)

Ha en bra fredagkväll!

Fina Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar