fredag 16 september 2011

God morgon och jag har varit sen sju, tog en promenad på 4 km och sedan hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag här halv naken. Yeah. Nej men ska börja klä på mig nu för måste cykla ner mot bussen vid tjugo över tio för att hinna med bussen tio i elva. Måste ju vara i Norrtälje kvart i tolv som bussen mot jobbet går klockan tolv. Så får hoppas på att buss jäveln inte är försenad!
Så blir en skön och hyffsad kort arbetsdag idag till klockan fyra, sen blir det in till Norrtälje igen (jobbar ju utanför Norrtälje) för att äta middag med Mathias och sedan gå på bio för att se Jägarna 2. Åh jag är så taggad! Vill se den nu nu nu.. Älskade/älskar ju första filmen när jag var liten, den var ju så sjukt bra. Min första svenska blod film. Haha.

Nej, nu måste det noppas lite bryn och se vad vi ska ha på oss! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar