torsdag 15 september 2011

Hann bara med att måla garaget idag. Men skönt det i allafall, så det är gjort. Käkade lite snabb middag sen stack jag iväg mot stallet för att ta en ridtur med Bettan. Gick hyffsat bra fram till när jag skulle försöka få Kingen i galopp, då blev det mest sparka bakut o lite skutt haha. Men men, det gick bra i allafall. Han e påväg till en bättre nivå trotts allt :)
När jag kom hem städade jag direkt, så nu skinner det i minsta lilla hörn. Eller ja förutom disken då.. Den får Mathias ta när han har tid, något får ju han göra också ! Väntar nu på att filmen på 6an ska gå igång, tar en öl så länge. Det är jag värd! JAG är värd det, men dock inte min kropp. Haha


Juste ja! Blekte tänderna i morse också, så nu har jag ett fint vitt leende igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar