söndag 11 september 2011

Hej!
Har haft en toppen helg alltså. I fredags var vi hos oss, jag hjärtat och Martin. Spela lite kort snacka en massa minnen ochh drack lite öl. Mathias gick och la sig lite tidigt så det blev bara jag och Martin kvar. Då ringde Lelle och fråga om vi skulle komma till Rimbo. Så vi hamna i Rimbo på fest (eller ja vad man nu ska kalla det) hos Emil. Trevligt som bara den. Fast det fast ju vissa omständigheter som fick mig att bli irriterad men inget tjaffs blev det haha jag höll mig lugn. Så en helt okej fredags kväll så att säga.
Lördagen (gårdagen) var helt okej, Bjöds på grillning hemma hos Markus, super mysigt och trevligt. Pratade en massa planer om en sak som ska göras men vad är ännu hemligt :)

Idag kom mamma och örjan äntligen ut efter en vecka i italien. Kul att se dem. Fick jobba lite med örjan, eller ja vi drog typ upp 80 kg potatis. Puuh, säger jag bara! Så nu har man ju potatis för ett halvår om inte mer hahah. Blir nog Mathias glad, han älskar ju potatis. Själv är jag inte så mycket för potatis, men ibland kan man ju äta :)
Mathias har match idag också, mot Gimo. Kan ju hoppas att dem vinner, men Gimo är ju jävligt bra så vi får se sen hur matchen blev. Han är väl hemma runt halv åtta, då blir det söndags middag för två och myskväll framför tvn med film och fet snåla pocorn!
Ha en bra söndag kväll allihopa. Puss


Älskar verkligen den här bilden (ego jag vet), men jag älskar den. Den är så sommrig men samtidigt så höstig. Åh längtar till hösten, men ändå inte. Love the picture!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar