torsdag 15 september 2011

Torsdag idag då och ännu en dag närmare helg! Wohoooo.
Gick upp vid halv åtta på med träningskläder och gav mig ut på en morgon promenad på 8 km. Puuh. Kom hem för en halvtimme sen ungefär, precis ätit lite frukost. Funderar på dock vilket jobb jag ska börja med först? Hmm.. Har tre jag kan göra idag (om jag hinner) men det hoppas vi på.
Ska iväg och ta en kvällsritt i stallet ikväll med Bettan, kommer bli hur skönt som helst. Så lite fler bilder kanske kommer? hahah. Så det blir en hel dag idag alltså. Mathias har match också så han är ändå inte hemma förns vid tio tiden ikväll. Heja hjärtat!

Nej nu ska jag ta mig en snabb dusch för att känna mig lite fräsch, sen blir det nog att börja måla! :) Ha en bra torsdag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar