fredag 30 september 2011

FREDAG OCH INGEN SKOLA Ett sådant samtal av läraren då dem ringer på morgonen och säger "Hej Jessica, tänkte bara ringa och säga att du inte behöver komma in idag. Vi ska ju ha samtal med vissa idag och du har ju inte förns på måndag så var ledig du!" Oh hell yeah. Love it.
Så ska ut och fota lite snart så jag har foto läxan klar, sen efter det tänkte jag börja jobba lite. Ska jobba in lite hyra och sen lite andra pengar också så jag får lite pengar. Det behövs nu som jag smider planer med min kompanjon och kapten Jimmie Schnider. YEAH!
Så det är det som står på mig schema hela fredagen, och inte gnäller jag?! Det är ju bara utomhus jobb och solen skinner galet. LOVE IT LOVE IT LOVE IT!
Hoppas dock på att Jimmie kommer och hämtar mig vid 6 tiden då jag ska över till andra sidan som vi säger under helgen då Mathias kusin Tobias och syskonen Carolina och Fredrik kommer ut på besök lördag-söndag. Så ikväll blir det nog lite ljugerier och bertz :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar