måndag 26 september 2011

Gud vilken god middag det blev, kanske ska satsa på kockyrket? haha nä då. Skulle inte ha det tålamodet i ett kök, men hemma funkar det bra i allafall.
Såg 101 dalmatiner i eftermiddag också, den är ju så härlig. Tänker tillbaka på gamla minnen när jag ser den underbart.

I morgon blir det uppstigning vid sju för en  morgon promenad och sedan hem för en dusch och göra sig i ordning för Norrtälje. Ska åka in lite tidigare till Rimbo för att möta upp favorit Sofie för att åka med henne in lite tidigare för att sola innan. Kanoners! Ska försöka få tag på Martin i morgon också se om jag kan käka middag hos dem i morgon och chilla lite där medans Mathias har träning. Inte min grej att sitta själv här på landet, känner mig så ensam. Haha! Rätt van så därför jag vill ha lite umgänge kanske.
Ska bli kul att ha en förmiddag med Sofie, hon är en sån fin tjej! Go och glad hela tiden, och nästan alltid en bra syn på livet. Men så är det väl för alla brudar inte sant? Men Sofie är one of a kind :)
Nu blir det lite Idol sen sängen. Rätt trött. Puss


Jätte gammal bild på mig och Sofie, men vi är fortfarande lika "kära" hahaha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar