torsdag 15 september 2011


Pratade tidigare ikväll med min goe vän Victor från Jönköping. Och gud så jag saknar den där liraren! Missförstå mig rätt, men sen första gången jag mötte karln så tog han mig med storm. Vilken karl, och vilket hjärta den mannen har! Han är nog den bästa killkompisen jag någonsin kommer ha/haft. Är så glad att jag lärde känna honom. Men i allafall, vi pratade om att jag ska komma ner snart och hälsa på woohio. I början av oktober någon gång runt den 5e typ. Då nämner gossen också att han fyller år?! Så då precis när jag ska säga att jag får väl bjuda honom på bio, så säger karln att han ska bjuda mig på middagen och diten daten. Han är för goe min Victor alltså!
Nu längtar jag verkligen till att åka ner och hälsa på mina gamla vänner i Nässjö/Jönköping. Jag saknar stället och jag saknar dem. Så himla mycket!



Tack i allafall för att du finns Victor och för att du är som du är.
Därför jag tycker om dig så himla mycket min goe vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar