onsdag 28 september 2011

Inte ny vaken men nästan.. Haha!
Har haft en mysig morgon men min lilla kissemiss, älskar när hon försöker få upp dörren och jammar så hela världen ska höra henne. Hon är så söt!
Ska ta en dusch strax sen ska jag börja göra mig i ordning, och sedan städa lite innan världens bästa Jimpan kommer och hämtar mig. Jimpan följer ju med mig till Väsby för att köpa vinterjackan jag ska ha. Sen blir det att luncha någonstans.. Men var kan man luncha på något fräscht ställe i Väsby? Hmm... Eftermiddagen ska jag nog hålla på och mecka tillsammans med Örjan, eller så kanske jag ska rida. Inte bestämt mig än, börjar dock sakna min fina Kïngen. Måste förbi skånela också, hälsa på min fina Rollan. She is back now! ÅÅH JAG MÅSTE DIT SNARAST!!!!!

Jaja, peace out så länge!


AS GAMMAL BILD PÅ JIMPAN OCH MIG!!! MEN FYFAN VAD GO DEN E!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar