torsdag 8 september 2011

Som ni läsare kanske la märke till så vart det mycket hästbilder idag. Eller ja ett antal i allafall, regnet höll ju tyvärr i sig. Och att rida i regn är inte det härligaste direkt! Mest nöjd med att jag har nästa alla mina häst-rid saker där uppe nu så det känns otroligt skönt. Var hemma runt halv fem tiden (ja, det tar ett par timmar i stallet!) tog mig lite käk, orkade faktiskt inte laga middag idag så Mathias får äta sin favorit rätt istället när han kommer hem. Havregrynsgröt.
Tog i allafall en dusch efter jag ätit, och den var njutbar. Jag var så himla kall, men vad gör man inte för hästarna? Carro (svägerskan) ringde mig även på skype, så vi pratade lite där en stund. Kom dock inte fram till så mycket, men vet att hon kommer tillbaka till Stockholm på söndag i allafall. Då får man förhoppningsvis träffa henne nästa vecka :)
Nej nu ska jag fortsätta på min favorit Charlie Sheen. Lägger upp en video om ett tag, det laddar så väldigt segt här ute på landet. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Bjuder på en gammal goding från i vintras, saknar dock mina anchor. Göra nya kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar