fredag 16 september 2011

Är väldigt sugen på att köpa denna väst. Jag ska nog göra det, men lite tajt med pengar nu som jag sparar till en viss sak till slutet av månaden. Så får snacka med Örjan om jag kan jobba ihop lite snabba cash, för den skulle vara super snygg i höst och i vinter. Visst?
Såg att stor bloggerskan Kissie också hade en sån och nej det är inte därför jag ska köpa den för att hon har den haaallllååååå??? Jag köper den för den är snygg. Hur många västar har päls luva? Jag ska lätt köpa den. BARA SÅ DU VET MAMMA! och om du är snäll får du kanske låna den ;).
Och nej jag är ingen mördare bara för det är äkta päls, jag är helt neutral när det gäller päls industrin jag står inte på någons sida. Men att Kissie säger en sak ena dagen och sen köper denna västen som är av 100 % päls? Hmm.. Låter mycket skumt. Men jag är i allafall glad att den ska få bäras av mig snart :)

Den är totalt värd pengarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar