tisdag 25 oktober 2011

Då var man hemma efter en kul och rolig men samtidigt seg dag på kursen.
Idag lärde vi väl oss inte så mycket, vi diskuterade väl mest. Kring om allt om framtiden att folk inte kommer få många arbeten för att massa jävla datorer eller liknande kommer ta över osv.
Vi var även ute på promenad i 45 min, tog lite bilder men lägger in dem sen.
Efter kursen begav sig jag och Linnéa ut på stan för lite shopping, köpte present till mamma som hon snart fyller år (gamla kärring mamma!) haha. Blev även lite rea handlande, men nu gäller det att hålla i pengarna! Vi käkade även på subway totalt värt. Så himla gott, hade nästan glömt bort hur goda mackorna där är. Sist jag åt där var när jag var inne med Sandra och lilla söta Hannah (saknar er!!!) .
Tog bussen vid 5 dock bara till Rimbo för det går ju ingen buss vid 5 mot Uppsala, hur lamt är inte det??!! Men är hemma nu i allafall efter ett buss åkande på 1 och en halv timme...

Nu ska jag ta en låååååååång varm dusch och sedan lite varm oboy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar