tisdag 18 oktober 2011

Ska bege mig ner mot bussen om en halvtimme drygt. Kul att åka moppe ner i denna blåst? Nej inte dirket. Men man måste ju, kurs idag liksom. Ska bli kul att se vad vi ska göra idag då vi har någon vikarie då våra "lärare" är på kurs. Så det ska bli intressant och se. Ska nog ta en sväng in på H&M innan hjärtat plockar upp mig vid 4 innan vi åker hem. Eller ja vi ska ju handla lite mat till hemmet så det blir bra, kanske ta en promenad ikväll? får se. Ska öva lite start i backe med bilen, för i morgon gäller det. Lite nervös men det kommer nog gå bra, har bara fått positiv respons av mina vänner när det gäller det här, så i morgon efter 15.00 kan ni inte nå mig på några timmar.. Men bloggar direkt efter i morgon när jag är klar!
Nu ska jag ta ut moppen så att det är klart och ta en cigg. Yeah!
Helvete vad det blåser :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar