tisdag 4 oktober 2011

Som sagt inte längre blondie, utan något helt annat. Bild kommer så småningom, ska bara få till en bra först. Väntar ju på bättre telefon med bättre kamera. Snart så!
Tisdag idag och jag gick upp runt sju tiden och gick ner till ladan för lite jobb, tog väl sisådär en timme lite till kanske. Men på ett ungefär! Ska äta frukost nu sen göra mig i ordning. Örjan kommer ju ut snart och snäll som han är så har han lovat att skjusa mig till bussen (eller ja, jag kör ju!) som går tio i tolv. Kursen börjar ju vid kvart i ett men jag får ju komma lite senare som de inte går någon bättre buss som matchar men jag kommer ändå bara typ fem minúter försent. Big deal no...

Ska försöka få tag på martin idag också se om han vill äta middag med mig ute hos oss ikväll efter jobbet. Skulle vara as nice!
Nej, nu blir det lite frukost och sen fixa sig. Peace


No longer blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar