onsdag 5 oktober 2011


Träningspasset idag var det bästa på länge. Gud vilken träning, och gud så skönt det var. Även fast Tove (en ny tjej i Norrtälje som jag träffat) skratta oss igenom allt och prata haha. Typiskt mig!
Var i rimbo vid 4 och trodde jag och Martin skulle åka direkt hem till mig, men icke då skulle ju karln åka in till röntgen i Norrtälje så vi hamna där och fick som tur var en snabb tid och var klara snabbt. Sen åkte vi direkt hem till mig och började laga mat. Blev köttfärsås och makaroner, haha blev mat till ett helt fotbolls lag så nu har ju Mathias matlådor som heter duga haha.

Sitter och kollar på Bonde söker fru nu. Så himla gulligt!
Btw vill jag ta jakt licens. Något som jag SKA göra! Direkt efter körkortet och när pengarna räcker till. Jag är en skogsmänniska och älskar landet. Så nu jävlar ska jag bege mig ut i skogen och skjuta lite älg och rådjur! VILL NU NU NU NU! Hur coolt är det inte med en tjej med bössa och jägar examen? En dröm som ska bli sann :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar