onsdag 5 oktober 2011

Onsdag idag och halva veckan har redan gått. Herregud alltså!
Jaja, har i allafall precis duschat och ska börja göra mig i ordning nu. Ska ringa örjan vid 10 också se om han hinner ut för att köra ner mig till bussen, annars blir det att gå. Och det är ju lagom kul i denna blåst? Not. Känns som man ska blåsa iväg om man bara sätter foten utanför dörren. Kurs idag igen i allafall, fast idag har vi ett annorlunda pass. Idag ska vi lära oss om träning göra cirkels träning dvs på Norrtälje träningscenter. Kom bli nice. Efter tror jag att jag ska gå och sola en 20 minutare sen åka mot Rimbo för att möta upp Martin för att sen åka ut hit och laga mat! Martin älskade maten han fick igår så han lär väl älska dagens mat med haha. Men men inte tid för bloggning nu, nu måste jag göra mig i ordning lite och packa träningsväskan! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar