torsdag 13 oktober 2011

Hamna ju hos Martin igår kväll och sov där tills idag. Jag hatade Martin och Olov igår kan jag säga, då mupparna tvinga mig att se världens mest läskigaste film! Tror jag sov 3 timmar inatt kanske pågrund av det och att Martin soffa suger getpung! Men men, gick upp i morse vid 8 tiden och tog en kaffe med min söta fina underbara vän Sofie vid 9 tiden :) Love you!
Drog iväg med bussen med Norrtälje vid 11 och kom till Nysättra vid halv 1 kanske, har det sista och städa nu. Och jag kan ju säga att jag är rätt slut efter 3 timmars sömn inatt och ja det känns. Har druckigt 3 redbull 2 cola och 3 koppar kaffe, att jag inte står och är cp är ju ett under men det har ju sina orsaker! Redbull är i allafall det nya jag, love it. Lever typ på det nu, haha och sallad också.
Men men, ska ta bussen här ifrån om en timme ungefär in mot Norrtälje för att sedan åka till Rimbo för att käka med Martin och dem. Hjärtat mitt kommer och hämtar mig vid 8 ungefär sen blir det bums hem i säng för i morgon är det jobb jobb jobb :)

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar