onsdag 12 oktober 2011


Onsdag idag då och jag öppnade denna dag med en timmes morgon promenad, hur skönt som helst men dock så kallt. Men det är ju det som är hösten right? Älskar hösten och jag älskar vintern. Men men, jag ska äta lite frukost strax sen efter det blir det att köra i en hårfärg i barret och sedan duscha och göra mig i ordning lite inte för mycket är ju hemma idag liksom? Sen så åker jag över till Sandra för lite fika och mys med lilla söta Hannah. Åhh jag saknar dem!!! Ska bli kul och se hur stor Hannah har blivit :)

I eftermiddag ska jag väl vänta på att Martin plockar mig sen så sticker vi snabbt till Almunge, då företaget DHL valt att skicka mitt paket dit. Men jag tror att det är DHLs närmaste frakt leverantör eller hur man säger. Så blir dit en snabbis sen hem och äta gott gott med Martin :)
Men jaja.. Dagen ska jag mest ägna åt Sandra och lilla super söta Hannah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar