måndag 17 oktober 2011

 Så nu har jag äntligen tid att skriva efter en hel dag med massa saker. Åkte som sagt till Rimbo och träffade Emma på en go fika. Mycket snack om massa saker mellan himmel och jord, love you babe!
Blev även klippning så nu är jag kort hårig, nej men det slitna är borta så det är skönt. Så nu kan jag starta med min olja som ska få håret att växa yeah! Köpte även en färgbomb också så att håret behåller sig rött så jag slipper färga 24/7 ! Hamnade hos Sofie vid halv 3 tiden där det blev tv tittande och kaffe tills grabbarna grus kom hem. Där efter blev det klippning av båda männen och båda blev grymt nöjd (STOLT!!) . Martin bjöd även på middag mums vad gott det var, åkte även med han ut efter maten också eller ja han skjusade mitt till rondellen där mopeden stod parkerad och sedan åkte jag hem. Var hemma sju, och sen dess till nu har jag bara rensat svamp svamp svamp och åter svamp plus stekt upp det. Så nu är jag ääääääääntligen klar! Yes asså.

Nu blir det en dusch.. Eller först en cigg sen dusch och sen massage av älsklingen min! Love you my honey. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar