torsdag 20 oktober 2011

Tro fan mig att moped jäveln inte ville gå igång på engång. Och vad hände inte? Som gubben i lådan en uber snygg karl dyker upp från ingenstans och hjälper mig. Alltså jag lovar hade jag inte haft Mathias (jag älskar dig!) så hade jag fan bett om hans nummer, inte nog med det. När han står där och hjälper mig berättar han om sig själv singel 24 år från Uppsala osv.. Skulle flytta till Norrtälje , jag bara herreguuuuuud! Generad och glad som jag va tackade jag för hjälpen med en kram och blev våt i brallan... Nej jag skoja! Men en kram fick han och ett jätte leende av mig. Och det sista han säger innan han går "Du förresten, du har nog det finaste leendet jag sett på länge. Så det värmde mitt hjärta för idag ska du veta söta du!" JAG DOOOOOOG!!! Kan inte sluta tänka på det än alltså... jaja. Över till annat nu.
Kom hem vid 6 och mötte Örjan som skulle lämna landet precis vi bytte lite ord och "pussades" som vanligt. Började sedan där efter laga mat och idag måste jag erkänna att jag var lat. Det blev ingen sallad. Det blev makaroner och köttbullar, ja jag vet. Usch. Det ska jag ju inte äta nu, har gått ner 4 kg och fler ska det ju bli så varför är jag så dum och avbryter det hela tiden?! Jaja idiot.se typ.
Efter det så har jag städat.. IGEN! Andra gången idag jag vet, men denna gång så var det ju ändå hemma. Så nu är det förhoppningsvis rent hela helgen ut :) Ska endast byta sängkläder i morgon och sedan tvätta hela helgen. Ja gud så kul! Samtidigt så ska jag umgås med Ami. Och det måste jag göra denna helg, inte för att jag måste utan för att jag vill och saknar henne!! Har inte träffat henne på hur länge som helst... Börjar bli ledsen snart ju!

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla dem gamla avsnitten med 2 and a half men.. För vet ni vad? Jag tycker dem nya suger. Det är ingen 2 and a half men utan charlie sheen!!!


Ett halvår sen.. Att tiden kan gå så fort i vikt, men nu ska jag tillbaka! Go go go Jessi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar